NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4
Najnowsza produkcja w cenionej serii STORM zabiera gracza w kolorową i zapierającą dech w piersiach podróż. Skorzystaj ze zmienionego systemu walki i przygotuj się na najbardziej spektakularne starcia w całej serii NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM! Przygotuj się na najbardziej oczekiwaną grę z serii STORM!