NanoApostle
W trzewiach podejrzanej placówki badawczej Anicie – stworzonej poprzez eksperymenty – wszczepiono świadomą nanomechaniczną istotę zwaną Apostle. Dziewczynka musi współpracować ze swoimi nanitowymi sojusznikami, by pokonać grupę groźnych, prototypowych broni biologicznych w trakcie szukania drogi ucieczki ze swojego koszmarnego więzienia.