N.E.R.D
W wyniku okrutnego zrządzenia losu wszystko, co znasz, zostaje zniszczone. Twoja druga połówka zostaje porwana, a ty jesteś kolejnym celem. Uwięziony przez zamaskowanego szaleńca, musisz walczyć o przetrwanie, rozwiązując skomplikowane zagadki i przemierzając śmiertelnie niebezpieczne pomieszczenia pełne pułapek. Odkrywaj skrywane tajemnice, łącz fakty i zmierz się z przeszłością, która nie chce pozostać w ukryciu. Czy zdołasz się wydostać… czy staniesz się częścią koszmaru?