Myst
INFORMACJE O GRZE Witamy na wyspie Myst: krainie niezwykłego piękna owianego tajemnicą. Zbadaj wyspę Myst i wiele innych, zapomnianych przez czas miejsc zwanych „wiekami”, by rozwiązać tajemnicę, której jesteś teraz częścią. Odkrywając przeszłość wyspy, dowiesz się, jak kluczową rolę odgrywasz w epickiej historii, której koniec nie jest jeszcze znany. Poznaj nieoczywiste elementy łączące urzekające i surrealistyczne wieki, poznaj historię zdrady w rodzinie i podejmuj decyzje, które ukształtują twoją przyszłość i losy świata Myst. Cyan, niewielkie studio gier, które opracowało kultowy klasyk, przedstawia nową odsłonę świata Myst. Tytuł stworzono od podstaw z myślą o obsłudze systemów rzeczywistości wirtualnej. Tym razem w grze Myst znajduje się wiele dodatkowych dzieł graficznych i dźwiękowych, przekształcone są niektóre interakcje, a zagadki mogą obejmować aspekty losowe. Długo oczekiwana wersja Myst 2D/VR jest już dostępna! Teraz możesz odkrywać tajemnice wieków Myst w zupełnie nowy sposób! NOWE I SUGEROWANE ZMIANY Po raz pierwszy w historii Myst gra jest w pełni zlokalizowana na wiele języków, łącznie z interfejsem, dialogami i opisami. - W grze dostępne są różne opcje ułatwień. - Do wyboru jest wiele opcji graficznych, w tym warianty supersamplingu i śledzenie promieni, dzięki czemu Myst może w pełni wykorzystać potencjał twojego sprzętu. CZĘSTE PYTANIA Pyt.: Posiadam egzemplarz gry Myst z 1993 roku. Czy mogę uzyskać zmodernizowaną wersję gry za darmo? Odp.: Dziękujemy za wsparcie! Zakup oryginalnej wersji Myst nie daje prawa uzyskania nowej edycji za darmo. W opracowanie tej wersji gry Myst włożyliśmy wiele wysiłku i będziemy wdzięczni za ponowne docenienie naszej pracy! Pyt: Czy ta wersja gry Myst obsługuje tryb VR? Odp: Ta wersja gry Myst nie obsługuje trybu VR, gdyż nie jest on dostępny na tej platformie. Pyt: Chcę zagrać w Myst, ale nie wiem, czy mój komputer spełnia wymagania minimalne. Co mogę zrobić? Odp: Jeśli twój komputer nie spełnia wymagań minimalnych, ale chcesz zagrać w Myst, zalecamy użyć opcji supersamplingu w ustawieniach grafiki w celu poprawy płynności gry. W zależności od platformy sklepowej, w której gra Myst została nabyta, może być dostępny wariant zwrotu zakupionego tytułu (takiej pomocy nie udziela dział obsługi firmy Cyan), jeśli gra Myst nie działa właściwie. Zalecamy zapoznać się z zasadami zwrotów danego sklepu. Pyt: Czy gra Myst będzie kiedyś zlokalizowana na język [wstawić język]? Odp.: Jest to możliwe! Prośby na temat lokalizacji prosimy zgłaszać do naszego działu obsługi.