MX vs ATV Legends - 2024 AMA Pro Motocross Championship
Rywalizuj niczym zawodowiec na 12 oficjalnych torach z Mistrzostw 2024 AMA Pro Motocross, w tym na legendarnym torze Loretta Lynn's! Po raz pierwszy każdy tor zawiera dodatkowe wydarzenie! Wszystkie tory są udostępniane w tym samym czasie co wydarzenia na ich realnych odpowiednikach!