Music Racer
Music Racer to dynamiczna gra rytmiczna, uwielbiana przez miliony graczy na całym świecie. Pędź po futurystycznych, neonowych torach. Zbieraj beaty, łap rytm. Tor wyścigowy jest tworzony w czasie rzeczywistym na podstawie utworów muzycznych gry. O szybkości i nastroju każdego wyścigu decydują wybrane kompozycje. Przeszkody i nagrody są generowane na podstawie muzyki. Wejdź w rytm i zbierz jak najwięcej punktów.