Murder Mystery Machine
Zabójstwa, zaginięcia, spiski wszelkiego rodzaju… Witamy w District Crime Agency (DCA). Pierwszego dnia w District Crime Agency nowo zatrudniona Cassandra Clarke tworzy ekipę śledczą z gburowatym i rozczarowanym życiem Natem Hustonem, aby zbadać sprawę zabójstwa znanego polityka. Podczas gdy wszystko wskazuje na włamanie, które pechowo się zakończyło, prowadzone dochodzenie wciągnie obu śledczych w serię złożonych i powiązanych ze sobą przestępstw, wyprowadzając ich daleko poza granice zwykłego śledztwa. Cechy: Przeglądaj pełne szczegółów miejsca zbrodni w rzucie izometrycznym, nawigując między różnymi perspektywami, aby odkrywać nowe wskazówki. Przesłuchuj podejrzanych na miejscu i wyłaniaj sprzeczności, aby ich zdemaskować. Czy potrafisz odróżnić fałszywe tropy od prawdziwych wskazówek? Zbieraj dowody w miejscach zbrodni, podczas przesłuchań podejrzanych oraz na podstawie wyników badań kryminalistycznych. Od Ciebie zależy odpowiednie przygotowanie swojego miejsca pracy, aby nie przegapić żadnego elementu śledztwa i znaleźć prawdziwego winowajcę, miejsce i motyw przestępstwa. Odkryj bogatą i wciągającą historię inspirowaną czarnym filmem, napisaną przez specjalistów filmowych i telewizyjnych z firmy produkcyjnej Blazing Griffin, która zdobyła nagrodę BAFTA. Dzięki złożonym postaciom i mrocznemu wystrojowi o przenikliwej atmosferze możesz przygotować się na niespodzianki, gdy szala sprawiedliwości przechyli się w drugą stronę.