Moto Racer 4
W świecie dominacji freestyle'a i uwielbienia ryzyka narzuć wszystkim innym swój własny styl jazdy. Zaimponuj przeciwnikom i wygraj wyścig z wielką klasą! Moto Racer 4 to gra wyścigowa oferująca tryb Asphalt i Dirt do jazdy solo lub multi do jazdy w grupie (do 10 graczy). Opanuj takie techniki jak drift, wheeling, gwałtowne skręty i inne, a wszystko po to, aby stanąć na podium! Dostosuj swój motocykl do własnych wyobrażeń i odpowiednio go podrasuj. Poznaj wyrafinowane otoczenie w grze Moto Racer 4. Pędząc z prędkością 100 km/h z USA przez pustynię aż do Azji, rozkoszuj się zapierającymi dech w piersiach krajobrazami gry Moto Racer 4. 1 GRA, 2 KATEGORIE: ASPHALT I DIRT JESZCZE WIĘCEJ WYZWAŃ: Postaw sobie wysoko poprzeczkę w trybie Progression i wygraj kolejne etapy, aby odblokować nową zawartość! IMPONUJĄCE I ZRÓŻNICOWANE OTOCZENIE: Pędząc od Zatoki San Francisco przez pustynię aż do Azji, zostań królem freestyle'a i wybieraj najbardziej nieoczekiwane rozwiązania. MOTOCYKLE TWOICH MARZEŃ: Dzięki trybowi personalizacji możesz zmienić swój motocykl, tak aby stanowił ucieleśnienie Twoich marzeń. RZUĆ WYZWANIE PRZYJACIOŁOM: Rzuć wyzwanie swoim przyjaciołom na wspólnym ekranie lub w grze online, wybierając tryb multi, w którym jednocześnie może współzawodniczyć 10 graczy!