Monsters are Coming! Corrupt Edition
Corrupted Edition to najlepszy sposób na poznawanie gry Monsters are Coming! Ten lśniący pakiet zawiera grę podstawową – próba przetrwania w stylu roguelite w pozostającym w nieustającym ruchu, atakowanym przez nieustępliwe hordy potworów mieście – a także dodatek Power Corrupts z nowym biomem, nowym bohaterem, ratuszem, potworami i nie tylko.