MonsterBlast
Chodzi o niszczenie potworów. Na losowo generowanych mapach strzelasz swoją ścieżką, aby znaleźć wyjście i przejść do następnego poziomu. Mnóstwo potworów i okropnych bossów utrudnia ci pracę. Zbieraj energię potworów, aby zdobyć specjalną broń. Znajdź pudełka ze specjalnymi przedmiotami, aby poprawić swoje zdrowie. Używaj przedmiotów wspierających, które pomogą ci zniszczyć więcej potworów. Zwiększaj swoje doświadczenie z mapy na mapę i popraw swoje zdrowie, siłę ognia i szczęście. Możesz więc zdobyć trudniejszego potwora i znaleźć lepsze przedmioty. 4 różne światy z 24 trudnymi poziomami pozwalają na kilka godzin wyzywającej zabawy.