Wersja próbna gry Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection
To jest wersja próbna gry Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection. Umożliwia ona rozegranie początkowego etapu gry za darmo. Zapisane dane zostaną przeniesione do pełnej wersji gry. Trzecia odsłona serii RPG Monster Hunter Stories! Bliźniacze Rathalosy, zrodzone przez zrządzenie losu. Monster Hunter Stories to seria gier RPG osadzonych w świecie Monster Hunter, w którym gracz może wcielić się w postać jeźdźca, budującego więzi z ulubionymi potworami. Fabuła Azuria i Vermeil: dwa kraje zmierzające ku zagładzie. Gdy zdaje się, że nie ma już nadziei, ktoś znajduje jajo. W jego wnętrzu jest Rathalos – przedstawiciel gatunku uznanego już za wymarły. Jednak ten drżący ognik nadziei szybko zostaje zgaszony, ustępując pola ciemności i rozpaczy. Z jaja wylęga się nie jeden Rathalos, lecz bliźnięta naznaczone niebołuskim symbolem, nawiązującym do tragicznej w skutkach wojny domowej, która miała miejsce przed 200 laty. Nad światem zawisa widmo katastrofy ekologicznej, a niezliczone gatunki potworów są zagrożone wymarciem. Ten mroczny czas staje się kolejnym zarzewiem wojen. Dwa kraje – dwa Rathalosy. Jeździec dosiadający wiernego Rathalosa, targany wichrami losu, wyrusza w podróż w poszukiwaniu prawdy.