Monster Harvest
Rolnicza przygoda z haczykiem! Przygotuj się na niezapomnianą przygodę i zacznij nowe życie w Planimal Point. Rozwijaj własną farmę, buduj i personalizuj dom, twórz meble, przyrządzaj pyszne dżemy i mutuj rośliny, aby zyskać lojalnych i drapieżnych towarzyszy, którzy pomogą Ci w walce! Odkrywaj Planimals i walcz z nimi Podczas podróży po Planimal Point napotkasz dziwny śluz, pod którego wpływem Twoje rośliny zmutują na niewyobrażalne sposoby! Zależnie od pory roku, rodzaju śluzu lub rośliny możesz uzyskać nawet 72 różne mutacje! Planimals to lojalne zmutowane rośliny, które zawsze staną u Twojego boku. Będą Twoimi głównymi towarzyszami podczas przygody w Planimal Point, w ramach której stoczysz emocjonujące bitwy turowe i przemierzysz lochy, aby pokonać nikczemną firmę SlimeCo. Pory roku W Planimal Point są trzy pory roku, które wpływają na rozgrywkę. Każda cechuje się niecodzienną pogodą i sprzyja hodowaniu innych roślin – uważaj na dziwne mutacje, które zmieniają się zależnie od pory roku! W Monster Harvest masz niezliczone możliwości budowy i personalizacji wymarzonej farmy! Twórz i umieszczaj dziesiątki przedmiotów i wznieś farmę na nowe wyżyny, tworząc przedmioty rzemieślnicze! Odblokowuj rury nawadniające, maszynę do piklowania i inne urządzenia, dzięki którym zamienisz świeżo zebrane plony w gotowe do sprzedaży produkty.