Minishoot' Adventures
Leć do uroczego, misternie wykreowanego świata i przeżyj przygodę łączącą otwartą eksplorację z wyrazistą strzelanką na dwa drążki. Przedzieraj się przez różnorodne tereny, od urzekających krain po najgłębsze jaskinie, ulepszaj swój statek i pokonuj bossów w lochach, aby ocalić swoich przyjaciół! NIEWYBRANIEC POWRÓCIŁ... Jego sługusy wyłoniły się z podziemi, twoja wioska została zniszczona, a wszyscy twoi przyjaciele są teraz uwięzieni w skażonym krysztale... Wyrusz w podróż, by ocalić świat w tej przeładowanej pociskami przygodzie zrodzonej z naszego pragnienia połączenia prostej radości z otwartej eksploracji z wyjątkową atmosferą strzelanki z widokiem z góry. WEŹ UDZIAŁ W ZACIĘTEJ WYMIANIE OGNIA Przejmij stery szybkiego oraz responsywnego statku kosmicznego i wystrzelaj sobie drogę przez ręcznie zaprojektowane potyczki wspierane przez minimalistyczną estetykę i wyrazistą rozgrywkę. Pokonuj bossów w ekstremalnych Nawałnicach Pocisków o różnych stopniach trudności przygotowanych zarówno dla nowicjuszy, jak i weteranów. DZIAŁAJ PO SWOJEMU Zanurz się w ręcznie wykonanym świecie pełnym różnorodnych ścieżek, by eksplorować go po swojemu. Rozległe jaskinie, starożytne świątynie i zatopione miasta czekają na ciebie ze swoimi niepowtarzalnymi skarbami, wyzwaniami i sekretami. ODZYSKAJ UTRACONE MOCE Znajdowanie Pradawnych Mocy poprawi twoje zdolności bojowe i eksploracyjne, a także stopniowo odsłoni mapę, odblokowując nowe ścieżki i odkrywając skróty. ULEPSZAJ SWÓJ STATEK Modernizuj swój statek, zdobywając kolejne poziomy, znajdując różne przedmioty i kupując wyposażenie. Nie zapomnij też o uratowaniu uroczych przyjaciół; każdy z nich pomoże ci na swój wyjątkowy sposób! GRA STWORZONA DLA CIEBIE Niezależnie od tego, czy lubisz spokojną eksplorację, czy ekstremalną rozgrywkę w stylu nawałnicy pocisków (bullet hell), mamy dla Ciebie 3 tryby trudności, asystę celowania, automatyczny ostrzał i wiele innych opcji dostępności.