Minecraft Dungeons II
Rzuć kilof, chwyć miecz i wyrusz na nową, ekscytującą przygodę w Minecraft Dungeons II. Podróżuj przez niezbadane krainy i tajemnicze miejsca, aby powstrzymać nowe zło przed spowodowaniem chaosu nie w jednym, ale w dwóch światach! Zmierz się z groźnymi wrogami w emocjonujących starciach i przebij się przez hordy mobów, które zrobią wszystko, co w ich mocy, aby Cię powstrzymać! Wyzwania będą trudniejsze niż kiedykolwiek, więc zmierz się z nimi w pojedynkę lub z maksymalnie 4 graczami w trybie kooperacji online lub kanapowej. Zamów grę w przedsprzedaży już dziś, aby otrzymać 2 skórki dla bohaterów: Pokręconą pelerynę oraz Pokręconego kurczaka! Czy w obliczu nadciągającego kryzysu Ty i twoi przyjaciele powstaniecie, aby go powstrzymać?