Mina & Michi
Pokonaj wrogów w różnych porach roku w stylu retro 2D! Dołącz do Miny i jej najlepszej przyjaciółki Michi, podróżując po porach roku w cudownie kolorowym świecie, rozwiązując po drodze zagadki i rzucając wyzwania złoczyńcom. Razem będą odkrywać tajemnice, zbierać magiczne przedmioty i uczyć się specjalnych umiejętności, które pozwolą im dotrzeć do nowych, ekscytujących miejsc. Przejmij kontrolę nad Miną i Michi jednocześnie, lub graj wspólnie z przyjacielem!