Mighty Goose
Wciel się w rolę Mighty Goose'a i podejmij walkę z Void Kingiem. Ten podbijający galaktyki monarcha dowodzi olbrzymią armią sługusów i zmechanizowanych potworów. Zmierzenie się z tymi złoczyńcami oznacza podróżowanie do odległych światów i stawianie czoła różnorakim niebezpieczeństwom. Nie martw się, to żaden problem dla legendarnego Mighty Goose'a! Mighty Goose jest strzelanką w szybkim tempie, w której występuje Goose, gąsior łowca nagród. Używaj epickich broni i dewastujących maszyn wojennych w walce przeciwko wypełniającym ekran bossom i hordami wrogów! Poza tą solidną formułą arkadową, gra ma mnóstwo szalonych broni, towarzyszy, ulepszeń i sekretów do odkrycia.