Michelangelo: Stonemason Simulator
🗿 ZANURZ SIĘ W RENESANSIE JAKO MICHELANGELO 🗿 Przekształcaj jako młody Michelangelo surowe bloki kamienia w 🎨 arcydzieła. Każde uderzenie dłutem przybliża Cię do ukończenia dzieła, pozwala zdobywać doświadczenie i odblokowywać nowe umiejętności. Zero stresu, zero pośpiechu – misje są celowo krótkie i odprężające, idealne na spokojny wieczór. Poznaj Isabellę, siostrę Leonarda da Vinci, oraz jej uroczą kotkę 🐱 Gnocchi, które towarzyszą Ci w podróży. Przeżyj uroczą historię i zostań mistrzem‑rzeźbiarzem – wieczorne doświadczenie w cenie ☕ cappuccino. Życzymy miłej zabawy! Three River Games (3RG)