Metro Simulator
Uwaga, uwaga! Pociąg metra wjedzie na peron 1! Jesteś maszynistą, który codziennie przewozi do pracy i z powrotem tysiące ludzi. Wykorzystaj tę niepowtarzalną okazję, aby poznać moskiewskie metro w całkowicie nowy sposób! Prowadzisz pociąg jak w prawdziwym życiu: przyspieszasz, hamujesz, otwierasz drzwi, przełączasz kamery, ustawiasz funkcje wagonów oraz robisz wiele innych rzeczy! Wciel się w rolę pasażera i odwiedź stacje, pociągi i zajezdnię. Czy sprostasz wyzwaniu i pokierujesz podziemną koleją w prawdziwej metropolii? Pasażerowie liczą na ciebie – dowieź ich bezpiecznie i zgodnie z rozkładem tam, dokąd muszą dotrzeć!