Metrico+
Metrico to nowy świat. Żyjący świat infografik, który jest zależny od twoich działań. Wszystkie wykresy słupkowe, liniowe i kołowe reagują na akcje gracza. Słupek czasem może rosnąć w zależności od kroku w lewo, a czasem każdy skok może mieć wpływ na wysokość innego. Nowa perspektywa Aby przemierzać świat Metrico, musisz starannie analizować każdy swój ruch, by odkryć, jak wpływa on na otoczenie. Mechanika ta zwie się „przekształceniem działań”. Sprawia ona, że zastanawiasz się nad rzeczami, nad którymi zwykle nikt się nie zastanawia. Gra zawiera 6 unikalnych światów z odrębnymi wyzwaniami, mechanikami, oprawą graficzną, dźwiękami i muzyką w wykonaniu Palmbomena. Metrico+ to połączenie eksploracji, umiejętności, eksperymentowania, ale przede wszystkim nieszablonowego myślenia. Witamy w Metrico. Mamy nadzieję, że masz w sobie to „coś”.