METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN
Konami Digital Entertainment kontynuuje przygodę z grą METAL GEAR SOLID V, wydając najnowszą część pod tytułem METAL GEAR SOLID V: The Phantom Pain. Wprowadzając serię MGS w nową erę dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom silnika Fox Engine, The Phantom Pain daje graczom niezwykłą swobodę planowania zadań taktycznych w otwartym świecie gry. Dziewięć lat po wydarzeniach MGSV: GROUND ZEROES oraz upadku Bazy Matki, Snake, znany również jako Big Boss, budzi się z 9-letniej śpiączki. Jest rok 1984. Akcja dzieje się w trakcie zimnej wojny, gdy groźba użycia broni jądrowej prowadzi do eskalacji kryzysu na skalę światową. Pragnąc zemsty, Snake tworzy nową prywatną armię i wraca na pole walki, ścigając tajemniczą grupę XOF. Twórcy serii METAL GEAR SOLID po raz kolejny podejmują ambitne tematy, takie jak psychologia wojny i okrucieństwa wywołane przez tych, którzy poddali się jej dominacji. Jako jedna z najbardziej oczekiwanych produkcji roku, MGSV: The Phantom Pain zapisze się na stałe w historii branży dzięki kinowej narracji, trudnej problematyce oraz niezwykle wciągającej rozgrywce taktycznej w szczegółowo zaprojektowanym, fotorealistycznym otwartym świecie gry. Najważniejsze cechy: – Otwarty świat dający graczom pełną swobodę w planowaniu misji oraz przechodzeniu kolejnych etapów gry, – Fotorealistyczna grafika i precyzyjnie zaprojektowana rozgrywka dzięki silnikowi Fox Engine umożliwiającemu produkcję gier nowej generacji, – Łączność online pozwalająca przenieść się ze świata konsol na inne urządzenia, aby poprawić ogólną funkcjonalność i zwiększyć przystępność gry.