Memory Lost
Witaj w Memory Lost, ekscytującej strzelance trzecioosobowej w stylu cyberpunk z widokiem z góry. W tej ekscytującej grze zanurzysz się głęboko w głębiny Detraxis, dystopijnej metropolii pełnej cudów technologicznych i okrutnych korporacyjnych bitew. Będziesz walczyć o swoją wolność i przeznaczenie jako sieć neuronowa stworzona przez RedSky Corporation. Wykorzystasz wyjątkową umiejętność, aby przenieść swoją świadomość do swoich wrogów, przejmując ich umysły i opanowując ich umiejętności. Ta mechanika pozwoli ci natychmiast dostosować się do sytuacji i pokonać przeszkody, które staną na drodze do twojego celu. NOWE CIAŁO - NOWA ROZGRYWKA Rozgrywka w Memory Lost łączy intensywne strzelaniny i taktyczne decyzje. Będziesz mieć wiele zadań do wykonania, w tym niszczenie instalacji wroga, hakowanie i odkrywanie tajnych informacji. Dzięki swoim umiejętnościom przenoszenia umysłu będziesz w stanie jak najlepiej wykorzystać siły wroga i zamienić je w swoich „sojuszników”. KOPIUJ WSPOMNIENIA WROGÓW! W Memory Lost będziesz stale rozwijać swoje umiejętności, zdobywając „odłamki pamięci”. Będziesz mógł ulepszyć swoją broń, szybkość i przeżywalność. PRZEMIESZCZENIE JEST PODSTAWĄ PRZETRWANIA Każde zwycięstwo i osiągnięcie przybliży cię do uwolnienia miasta spod tyranii korporacji.