Mekazoo
Mekazoo to platformówka 2D rozgrywająca się w żywych trójwymiarowych światach, w której wcielamy się w zwierzęta o odmiennej mechanice w trybie dla pojedynczego gracza lub w trybie współpracy. Inspirowane klasycznymi platfomówkami Mekazoo wykorzystuje klasyczne elementy w zupełnie nowej, oryginalnej, unikalnej i porywającej grze. Wyzwaniem gracza w Mekazoo jest szybkie przełączanie się między piątką postaci o unikalnych zdolnościach - Pancernikiem, Żabą, Kangurem, Pelikanem i Pandą - by pokonywać przeszkody i bossów.