MEGALAN 11
Jest to gra logiczno-eksploracyjna. Pechowi ratownicy mają tylko jedenaście dni na wydostanie się z pułapki na planecie dawno opuszczonej przez wszystkich. Statek ekspedycji naukowej odbiera sygnał SOS, ale w wyniku nieudanego lądowania akcja ratunkowa okazuje się kompletną klęską. Musisz znaleźć schronienie i przystosować się do trudnych warunków czerwonej planety, i choć w załodze jest pięć osób, musisz polegać tylko na sobie. Musisz zbadać opuszczoną bazę i ją bronić, robić naloty na pustynię i zbierać metal do naprawy sprzętu.