Mega Man Legacy Collection 2
Niebieski bohater powraca w drugiej części kolekcji klasyków Capcom! Wierne reprodukcje kolejnych gier od Mega Man 7 do Mega Man 10 pękają w szwach od zawartości dodatkowej — od rozgrywek na czas i wyzwań po odtwarzacz muzyki i obszerną galerię rzadko spotykanych ilustracji. W pakiecie dostępne są również dodatkowe tryby, publikowane wcześniej jako zawartość do pobrania w grach Mega Man 9 i 10, a dla graczy, którzy uznają te platformówki w stylu retro za nieco zbyt wyczerpujące, dodano możliwość zmniejszenia otrzymywanych obrażeń.