Mega Man Legacy Collection 1 & 2 Combo Pack
Sięgnij po klasyki z katalogu Mega Man! Rozegraj sześć oryginalnych 8-bitowych przygód niebieskiego bohatera dostępnych w pakiecie Mega Man Legacy Collection, który zawiera gry Mega Man 1, 2, 3, 4, 5 i 6. Mega Man Legacy Collection 2 to kontynuacja przygód wraz z ewolucją serii i rewolucją w stylu retro w grach Mega Man 7, 8, 9 i 10. W tych kolekcjach znajdziesz mnóstwo zawartości dodatkowej — od rozgrywek na czas i wyzwań po odtwarzacz muzyki i obszerną galerię rzadko spotykanych ilustracji.