Max Payne 2: The Fall of Max Payne
Max Payne 2: The Fall of Max Payne to brutalna historia miłosna w stylu kina noir. Mroczna, tragiczna i trzymająca w napięciu fabuła jest pełna szokujących zwrotów akcji i tajemnic. Miłość boli. Szybkie, lecz stylowe elementy akcji i typowe dla serii Max Payne strzelaniny w zwolnionym tempie wracają w jeszcze lepszej formie. Nowe, lepsze animacje ruchu i szerszy wybór opcji gwarantują zapierającą dech w piersiach rozgrywkę. Max Payne 2: The Fall of Max Payne po raz kolejny podnosi poprzeczkę dla gier akcji.