Mastho is Together
Pomóż bezcurkowej piance spełnić jej marzenie o odnalezieniu idealnej równowagi pomiędzy radością i witalnością! Platformówka pełna akcji z bezcukrową pianką w roli głównego bohatera może być nadal supersłodka! Mastho is Together zapewnia precyzyjne wyzwania platformowe, w których musisz prowadzić mięciutkiego, białego protagonistę, Mastho, przez przeszkody w cudownie sycącym stylu side-scrolling. Skacz i przecinaj powietrze w logicznych etapach z kolizjami o dokładności jednego piksela oraz bez interfejsu HUD, który zasłaniałby ekran! Skup się całkowicie na grze. Równoważąc minimalistyczną grafikę z abstrakcyjną estetyką, Mastho is Together przechodzi od razu do rzeczy – bez zbędnych menu i bez ładowania. Respawnuj się natychmiast po śmierci, próbuj tyle razy, ile potrzebujesz, i zrelaksuj się przy lekkiej, rytmicznej ścieżce dźwiękowej przy grze w 40 cudownych poziomach o rosnącej trudności. Czy uda ci się pomóc Mastho w jego drodze do czystej, zdrowej słodyczy?