Mass Effect: Andromeda zabiera graczy daleko poza Drogę Mleczną, do Andromedy. Czeka ich tam walka o nowy dom we wrogim środowisku, w którym to my jesteśmy obcymi. Przejmij dowodzenie jako Pionier stojący na czele oddziału szkolonych przez wojsko badaczy i korzystaj z rozbudowanych systemów rozwoju i personalizacji postaci. Oto kolejny rozdział w dziejach ludzkości. Twoje wybory zdecydują, czy zdołamy przetrwać w galaktyce Andromedy. W miarę poznawania tajemnic nowej galaktyki i coraz większego obciążania nadziejami ludzkości przyjdzie ci zadać sobie pytanie... Jak daleko się posuniesz? HDR zapewnia bardziej intensywne i kontrastowe kolory. Funkcja HDR dostępna na Xbox One S w obsługujących ją grach i telewizorach.