Mass Effect 3 (Edycja 2012)
Ziemia stoi w płomieniach. Żniwiarze przejęli kontrolę, a inne cywilizacje upadają jedna po drugiej. Poprowadź ludzkość do ostatecznego starcia i odzyskaj Ziemię, bo jeśli jest ktoś, kto może tego dokonać, to Ty – komandor Shepard. Będziesz potrzebować wsparcia. Na szczęście galaktyka ma w zwyczaju wysyłać do Ciebie niespodziewanych przedstawicieli różnych gatunków. Zwerbuj oddział i zawiąż nowe sojusze. Przygotuj się też na to, że w każdym momencie konieczne może być pożegnanie… W tej walce niektórzy będą musieli poświęcić dosłownie wszystko. Teraz komandor Shepard musi zawalczyć o losy ludzkości i ocalić galaktykę. Zero presji. Walcz z głową. Korzystaj z nowych mocy i zachowań bojowych. Shepard może teraz strzelać na ślepo i wykonywać silniejsze ataki w walce wręcz. Dodatkowo, kiedy walczy w drużynie, może łączyć biotyczne i technologiczne umiejętności, by tworzyć potężne kombinacje. Stwórz oddział doskonały. Sformuj oddział z przedstawicieli różnych ras i klas, łącząc ich umiejętności, by zatryumfować w chwili najcięższej próby. Dołączą do Ciebie nowe postacie, takie jak James Vega, nadzwyczaj wytrzymały żołnierz, czy EDI – SI w świeżo nabytej postaci fizycznej. Wypatruj też znanych i lubianych postaci z przeszłości. Strzeż się jednak. Niektóre mogą nie przetrwać ostatniej bitwy… Stań do walki przeciwko przyjaciołom. Ciesz się zintegrowanym trybem wieloosobowym we współpracy i połącz siły ze znajomymi w sieci, żeby odbijać kluczowe strefy konfliktu coraz trudniejszym przeciwnikom. Rozwijaj swoją postać i zdobywaj nowe umiejętności oraz rodzaje broni i pancerzy, żeby zwiększać swój poziom przygotowania bojowego w kampanii jednoosobowej. Mass Effect 3 (Edycja 2012) zawiera wszystkie wydane wcześniej dodatki: Dodatki w trybie jednoosobowym Z prochów Lewiatan Omega Cytadela Mass Effect 3: wersja rozszerzona zakończenia Dodatki do gry wieloosobowej Pakiet odrodzenia Rebelia Ziemia Odwet Dzień sądu Pakiety Pakiet Edycji Kolekcjonerskiej N7: zawiera 4 nowe bronie, alternatywne stroje i mecha-psa KEI-9. Ekwipunek bojowy N7: zawiera karabiny szturmowe N7 Walkiria i M-55 Argus, a także pancerz N7 Obrońca. Pakiet broni Firefight: zawiera 7 wyjątkowych broni do wykorzystania w kampanii dla jednego gracza. Pakiet oporu naziemnego: zawiera 7 wyjątkowych broni do wykorzystania w kampanii dla jednego gracza. Zestaw innych strojów: zawiera nowe stroje, których mogą użyć Garrus, Liara, EDI i Shepard. Mogą obowiązywać pewne warunki/wyłączenia. Dostępność przywilejów i tytułów z Play List może się różnić w zależności od platformy i terytorium, a także może ulec zmianie. Więcej informacji na stronie ea.com/pl-pl/ea-play.