Maquette
MAQUETTE to prezentowana z perspektywy pierwszej osoby gra logiczna otwierająca przed Tobą świat, w którym każdy budynek, roślina i przedmiot są jednocześnie malutkie i oszałamiająco wielkie. Jest to możliwe dzięki rekurencyjnemu przekształcaniu uniwersum w stylu grafik M.C. Eschera. Przejdź do środka świata, a poczujesz się niczym gigant. Im bardziej jednak oddalisz się od centrum, tym większe stawać będzie się Twoje otoczenie i nawet niewielkie rysy przerodzą się w gigantyczne rozpadliny. MAQUETTE to współczesna historia miłosna, w której stykasz się z najróżniejszymi wyzwaniami codziennego życia. To historia, w której nawet najmniejsze problemy mogą urosnąć do rangi ogromnych przeszkód.