Mafia III – Pakiet Rodzinny
Rodzina to nie ludzie, wśród których przychodzi się na świat, ale ci, dla których się ginie. Żeby zbudować imperium przestępcze, potrzeba siły ognia. Twoja nowa rodzina okazuje tobie, nowemu bossowi w mieście, swoją lojalność oferując Pakiet Rodzinny, który pomoże ci wyeliminować wrogów. Nowa organizacja przestępcza Nowego Bordeaux oddaje Lincolnowi Clayowi do dyspozycji swoją kolekcję pojazdów i broni. Vito Scaletta, „Tradycjonalista”, oferuje klasykę – pistolet maszynowy „Trench 1938” w bagażniku Smitha Moraya MX100. Cassandra, „Królowa voodoo” udostępnia zabójcze połączenie – podrasowanego Lassitera Leoparda z karabinem snajperskim Camo na tylnej kanapie. Thomas Burke, „Anarchista”, wie, że jeśli coś „zatrzyma aligatora, to zatrzyma i człowieka”, i dlatego trzyma strzelbę „Gator” pod siedzeniem swojego Berkleya Stalliona.