Lost Lands X
„Zaginione Ziemie X” to gra przygodowa z gatunku ukrytych przedmiotów, z mnóstwem mini-gier i łamigłówek, niezapomnianymi postaciami i skomplikowanymi zadaniami. Nagłe szaleństwo starego przyjaciela z Zaginionych Krain zmusza Susan, która już dawno przeszła na emeryturę, do powrotu do jej starych przygód. Susan Shepard już dawno temu zdecydowała, że skończyła z podróżami na Zaginione Ziemie i zajęła się pisaniem. Jednak ostatnie wydarzenia na Zaginionych Ziemiach sprawiły, że postanowiła inaczej. Najlepszy przyjaciel Susan, Folnur, oszalał i zabił starego Maarona! Co zmieniło się w Folnurze? Kto lub co wymusiło te zmiany? Tym razem Susan będzie musiała rozwiązać problem nie o znaczeniu uniwersalnym, lecz ważny dla niej samej. Susan ponownie cofnie się w czasie, aby zrozumieć przyczyny tego, co się stało. Po drodze spotka starych przyjaciół, którzy połączą się w jeden zespół. Pojawi się jednak stary wróg, którego Susan nigdy nie będzie podejrzewać o powrót. Wszystkie zagadki z przeszłości i teraźniejszości połączą się w tej historii! - Ponownie powróć do Zaginionych Krain jako Wojowniczka Susan! - Rozwikłaj tajemnicę szaleństwa starego przyjaciela i pomóż pokonać drzemiące w nim demony! - Odwiedź Targ Halflingów! Być może w tym nieoczekiwanym miejscu znajdziesz pomoc w rozwiązaniu swoich problemów. - Rozwiązuj zabawne i logiczne, łatwe i trudne, szybkie i długie zagadki, aby posuwać się naprzód w fabule! - Wróć do przeszłości! To tam leży źródło obecnej katastrofy.