Lost At Sea
„Życie to coś, co dzieje się obok nas, gdy jesteśmy zajęci układaniem planów” – John Lennon Lost At Sea opowiada historię Anny – kobiety, która w jesieni życia zostaje osamotniona. Aby stawić czoła nowej przyszłości, musi najpierw spojrzeć w przeszłość. Odtwórz jej wspomnienia poprzez obiekty oraz zagadki na dziwnej wyspie i staw czoła pytaniu, które prędzej czy później nasuwa się nam wszystkim: „Czy żyłam dobrze?” W Lost At Sea doświadczysz wydarzeń z życia Anny – wydarzeń, jakich doświadczamy wszyscy i które sprawiają, że zastanawiamy się, jakim cudem to życie przejęło kontrolę nad nami, a nie odwrotnie. Gra jest osadzona na tajemniczej wyspie, gdzie każde środowisko symbolizuje pewien etap życia. Musisz eksplorować otoczenie i rozwiązywać zagadki, aby odzyskać wspomnienia, podczas gdy polujące na Ciebie ucieleśnienia obaw próbują powstrzymać Cię przed kontynuowaniem życia. To gra o rzeczach, które chcemy pamiętać, o marzeniach i o życiu.