Lornsword Winter Chronicle
Lornsword Winter Chronicle to strategiczna gra akcji, oparta na opowieści. Jesteś Corun Lan Ka i patrzysz na Zimową Kronikę swoimi oczami, oczami Lornknighta służącego Imperium... i któremu przeznaczone jest zobaczyć znacznie więcej. Kontroluj bezpośrednio swojego bohatera: Walcz, prowadź, badaj, zdobądź i przyzywaj. Wykorzystaj swoją taktykę w mgnieniu oka. Rozwijaj z czasem swoją armię: Zarządzaj złotem, jedzeniem, frontami walk, typami jednostek, ulepszeniami budynków. Wybierz, które bitwy chcesz toczyć dalej i jakiego poziomu wyzwania szukasz. Przyjaciel może dołączyć do ciebie w dowolnym momencie bitwy, bez potrzeby restartu lub nawet wstrzymania gry. Będziesz dzielić przestrzeń ekranu, zasoby i przyzwania z sojusznikiem. Doświadcz strategii w nowy sposób, Lornsword Winter Chronicle to gra RTS zaprojektowana od podstaw tak, aby najlepiej grać z kontrolerem.