Loot River Demo
Przekształcaj świat Loot River, osadzona w serii proceduralnie generowanych labiryntów, jest grą akcji typu roguelike polegającą na penetrowaniu lochów, która łączy w sobie ekscytującą walkę w czasie rzeczywistym i mroczny świat fantasy z przesuwaniem przestrzennych bloków. Pokonuj ohydne bestie Dzierżąc moc reliktu, gracze mogą przesuwać blok, na którym stoją, zmieniając konfigurację pływających ruin w szeregu zagadek. Przemierzając niekończące się katakumby, gracze napotkają bestie, zagubionych wędrowców i bossów. Te ogromne groty oferują mnóstwo nowych broni i sprzętu do odkrycia, jak również mroczną wiedzę do opanowania, zapewniającą trwałe premie.