Looking for Fael
Poszukaj zaginionego współlokatora w swoim mieszkaniu. Surrealistyczny labirynt z zamkniętymi drzwiami Wszystko zaczyna się od dziwnej wiadomości głosowej pozostawionej przez Faela, twojego współlokatora. Stopniowo mieszkanie, które wydawało ci się, że znasz, zamienia się w wieloaspektowy labirynt wypełniony tajemniczymi zagadkami. W poszukiwaniu znaku życia od współlokatora będziesz musiał nauczyć się orientować w tej zamkniętej przestrzeni o dziwnej i samotnej atmosferze. Przechodź pokój po pokoju, rozszyfruj pozostawione wskazówki i rozpocznij przygodę, która przekształciła twoje mieszkanie w surrealistyczny labirynt. Ale bądź ostrożny: w miarę postępów w tym labiryncie będziesz kwestionować samą naturę rzeczywistości. Czy będziesz w stanie połączyć wskazówki i ułożyć puzzle pozostawione przez Faela? Wciągająca i nostalgiczna gra escape Aby odnaleźć Faela, spryt będzie twoim jedynym sprzymierzeńcem. Każde mieszkanie jest zagadką samą w sobie, z własną logiką kryjącą się za wieloma zagadkami. Ale nie oczekuj, że znajdziesz strefę komfortu: wiadomości pozostawione przez współlokatora zostały zaprojektowane tak, aby Cię zmylić... Jednak ten labirynt ma wspólny wątek, który łączy każde mieszkanie z innymi: twoje działania w jednym miejscu mogą mieć reperkusje gdzie indziej, czasem z nieoczekiwanymi konsekwencjami. Wszelkiego rodzaju maszyny, stworzone przez geniusz Faela, będą do twojej dyspozycji, aby pomóc ci w postępach, takich jak Game Leaf, dziwna konsola do gier, która jest niezbędna do postępów. Aktywuj tajemnicze mechanizmy i wpływaj na otoczenie, aby rozwiązywać zagadki i kontynuować eksplorację. Od zwykłego salonu po pokój porośnięty roślinnością, kino, laboratorium i wiele innych pomieszczeń - wszystko jest ze sobą połączone, wszystko jest jednością. CECHY GRY: Kalejdoskop mieszkań i atmosfer. Poznaj różnorodne środowiska z wyobraźni autora komiksów Benoît „Beloup” Leloup. Przechodząc z jednego mieszkania do drugiego, odkryj świat pełen kulturowych odniesień i kolorów, odzwierciedlający marzycielską osobowość Faela. The Game Leaf: hołd dla lat 90. Użyj Game Leaf, tajemniczej konsoli prosto z lat 90. Rozwiązuj zagadki w formie nostalgicznych mini-gier i odblokowuj nowe obszary do eksploracji. Każde mieszkanie jest elementem układanki, która doprowadzi cię do prawdy o zniknięciu Faela. Gabinet osobliwości. Apartamenty są wypełnione dziwactwami, które będą wyzwaniem dla twojej wyobraźni i logiki. Manipuluj dziwnymi maszynami, daj się ponieść naturalnej ciekawości, eksperymentuj z rozwiązaniami i obserwuj owoce swoich wysiłków.