Osadzona w erze, w której elektryczność nie była rzeczą i niczym innym jak wyobraźnią wielkich wynalazców, którzy wprawiali świat w ruch, LIT przetestuj swojego wewnętrznego inżyniera i pozwoli Ci odkryć radość z eksperymentowania ze światłem z pierwszej ręki.