Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii – ulepszenie do edycji specjalnej
Dodatek do Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii umożliwiający ulepszenie edycji standardowej gry do edycji specjalnej, która zawiera: ■ PAKIET LEGENDARNEJ PIRACKIEJ ZAŁOGI - Zestaw najsilniejszej pirackiej załogi - Zestaw entuzjastycznych pomocników ■ PAKIET LEGENDARNYCH STROJÓW - Legendarny zestaw specjalnych strojów dla postaci - Specjalny zestaw t-shirtów ■ PAKIET PERSONALIZACJI STATKU - Specjalny zestaw personalizacji statku Kazuma Kiryu - Specjalny zestaw personalizacji statku Ichiban Kasuga - Specjalny zestaw personalizacji statku Daigo Dojima - Specjalny zestaw personalizacji statku RGG Studio ■ PAKIET DODATKOWEGO KARAOKE I CD - Dodatkowa piosenka karaoke - Zestaw kolekcjonerski CD * Musisz posiadać kopię gry Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii, aby skorzystać z zawartości tego dodatku. Zaktualizuj grę, pobierając najnowszą łatkę i przeprowadzając aktualizację przed użyciem. * Należy pamiętać, że dodatkowa zawartość wchodząca w skład tego pakietu jest również sprzedawana w oddzielnych zestawach lub edycjach. * „Pakiet legendarnej pirackiej załogi” będzie dostępny po zdarzeniu związanym z ulepszeniem statku pirackiego głównej postaci w rozdziale 2 w głównym wątku gry. * „Pakiet legendarnych strojów” będzie dostępny po uzyskaniu możliwości zmiany odzieży w rozdziale 2 w głównym wątku gry. * „Pakiet personalizacji statku” będzie dostępny po zdarzeniu związanym z ulepszeniem statku pirackiego głównej postaci w rozdziale 2 w głównym wątku gry. * „Pakiet dodatkowego karaoke i CD” będzie dostępny po uzyskaniu dostępu do smartfona w rozdziale 1 w głównym wątku gry. * Zawartość pochodząca z „pakietu legendarnej pirackiej załogi”, „pakietu legendarnych strojów”, „pakietu personalizacji statku” oraz „pakietu dodatkowego karaoke i CD” nie będzie zaliczana do osiągnięć w grze.