Liberated: Enhanced Edition
Akcja Liberated w całości rozgrywa się na kartach interaktywnego komiksu. Z kadru na kadr ręcznie rysowana powieść wizualna przeistacza się w dwuwymiarową grę akcji. To przełomowe połączenie dwóch mediów, łączące to, co w nich najlepsze. Liberated to niepokojąco prawdopodobna dystopia. W bliskiej przyszłości społeczeństwo "always online" w imię wygody i bezpieczeństwa daje władzom przyzwolenie na nieograniczoną kontrolę. Pojawiają się jednak buntownicy – grupa znana jako Liberated. Liberated: Enhanced Edition zawiera: - wielokrotnie nagradzaną podstawową edycję gry z wieloma usprawnieniami rozgrywki - Pełny, klimatyczny angielski dubbing wprowadzający dodatkową warstwę immersji - 2 dodatkowe rozdziały historii: “For the Homeland" i "Glory to the Heroes”