Let Them Come: Onslaught
Przygotuj się na wybuchową akcję Let Them Come: Onslaught, szybkiego roguelite shootera, w którym przetrwanie oznacza adaptację, ulepszanie i uwolnienie niszczycielskiej siły ognia. Walcz z nieustającymi rojami obcych na proceduralnie generowanych planszach, odblokowuj nowe bronie i zbieraj brutalne ulepszenia w każdym runie. Miotacze ognia, ataki orbitalne czy Photon Sabery – moc jest w twoich rękach. Eksperymentuj z różnymi loadoutami, dopracuj strategię i opanuj retro-inspirowaną pętlę bullet heaven. Z oryginalną ścieżką dźwiękową synth od Cartridge 87 i narastającymi falami wrogów ta gra wystawi cię na próbę!