Leisure Suit Larry - Wet Dreams Saga Bundle
Uwaga, panienki, do... nadchodzę! Moja nowa przygoda, Leisure Suit Larry – Suche teksty i mokre sny, zabiera mnie – mniejsza o detale, szczegóły i drobnostki – z końcówki lat 80. prosto w rok 2018, no i raju, ale się ten świat pozmieniał! Chociaż moje staromodne postrzeganie wszystkiego, z kobietami włącznie, zderza się z nowoczesną rzeczywistością potężniej, niż zderzają się ze sobą piersi hojnie wyposażonej blondyny biegnącej plażą, jestem zwarty i gotowy, by wyrwać całe to XXI stulecie! Znów zrobi się mokro! Jeszcze nie skończyłem i wciąż o was marzę w Leisure Suit Larry – Wet Dreams Dry Twice. Opuściłem New Lost Wages, utknąłem w Cancúm i przygotowałem się do poślubienia mojej jedynej prawdziwej miłości: Faith. Ale pojawiły się nieoczekiwane okoliczności i znów zostaliśmy rozdzieleni! Faith jest teraz gdzieś na słynnym słonecznym i ogromnym archipelagu Kalau’a. Muszę ją odnaleźć. Pomóż mi – jeśli jej wkrótce nie znajdę, to chyba pęknę!