Season Pass zapewnia dostęp do trzech zestawów poziomów, w których odtworzysz najważniejsze wydarzenia z filmu w całkowicie nowy sposób. Poprowadź Poe z powrotem do kryjówki ruchu oporu z Jakku, wciel się w Kylo Rena prowadzącego szarżę na Takodane i pilota ruchu oporu atakującego bazę Starkiller. Otrzymasz też ekskluzywny zestaw postaci Jedi, a także postacie z uniwersum Gwiezdnych wojen, których nie mieliśmy okazji zobaczyć w filmie!