LASERPITIUM
Wyrusz na misję o krytycznym znaczeniu: uratuj galaktykę przed rządami sztucznej inteligencji w tej strzelance side-scrolling 2D! W 2357 roku przywódcy galaktyki S-08G podpisali traktat o pokoju i współpracy. W celu optymalizacji zarządzania dobrami, kontroli sił zbrojnych i dobrobytu ludności, na sztucznej planecie HELOS powstał program komputerowy EVA. Kilka lat później rządy programu EVA wywołały niepokoje społeczne w całej galaktyce. Siły wojskowe, teraz w pełni zautomatyzowane, bezpośrednio zwalczały wszelkie próby rebelii. Teraz grupa bojowników ruchu oporu stara się przywrócić wolność planetom. Ich misją jest atak na bazy wojskowe EVA i unicestwienie HELOS. LASERPITIUM to strzelanka 2D typu side-scrolling z wielokierunkowym przewijaniem i paralaksą, przedstawiona w ręcznie rysowanej grafice HD. Przejmij kontrolę nad jednym z trzech statków, z których każdy posiada unikalny styl gry, i przebij się przez roje wrogów na 10 kosmicznych etapach inspirowanych zręcznościowymi klasykami arcade!