Land It!
Spróbuj swoich sił i wciel się w kontrolera ruchu lotniczego! Pokieruj samolotami tak, aby zapewnić im bezpieczne lądowanie! Potrafisz to zrobić i nie doprowadzić do katastrofy? Czy sprawisz się tak dobrze, jak prawdziwi kontrolerzy, którzy czuwają nad twoim bezpieczeństwem podczas lotu? ;) To twój czas, aby zabłysnąć i przejąć kontrolę nad przestrzenią powietrzną! Zapnij pasy, ponieważ nie będzie lekko – przyleci mnóstwo samolotów, których piloci będą polegać na twoich wskazówkach! Czy jesteś w stanie bezpiecznie pokierować ruchem samolotów na 27 poziomach? Jak daleko potrafisz dotrzeć na 3 niekończących się poziomach?