Lab Rat
Gratulacje! Zostałeś wybrany do udziału w specjalnym teście, który pomoże udoskonalić zupełnie nowy rodzaj gry! Lab Rat został wygenerowany przez najbardziej zaawansowany na świecie algorytm uczenia maszynowego - mnie. Zostałem skrupulatnie przeszkolony w zakresie najlepszej dostępnej obecnie interaktywnej rozrywki, a moje dane wskazują, że będziesz w pełni zadowolony z wyniku. Jednak Twoja cenna opinia jest potrzebna, aby pomóc mi w dalszym dostosowywaniu i rozwijaniu tego doświadczenia. Główne cechy: Manewruj obiektami, przekierowuj lasery i manipuluj elektrycznością, aby pokonać ponad sto zaskakujących łamigłówek łamiących gatunki. Przechytrz maszynę z obsesją na punkcie metryk, która zamierza zaczepiać Cię z powodu Twojego człowieczeństwa. Weź udział w satyrycznych analizach w grze, które są aktualizowane w czasie rzeczywistym o dane prawdziwych graczy. Gra: Lab Rat to ręcznie wykonana narracyjna łamigłówka maskująca się jako generowana maszynowo gra wideo. Ta satyryczna przygoda ma obsesję na punkcie metryk i AI, która będzie Cię monitorować, profilować i prowadzić podczas rozwiązywania ponad stu unikalnych problemów przestrzennych. Z czasem ta AI rozwinie zabawnie błędne zrozumienie ludzkości na podstawie Twoich wyników i danych z ankiet. Zespół: Podczas gdy Lab Rat wyśmiewa absurdalność interakcji generowanych algorytmicznie, ta gra jest pieczołowicie ręcznie tworzona przez zespół doświadczonych programistów. Lab Rat jest reżyserowana przez Gwen Frey (twórcę Kine i współtwórcę The Flame in the Flood). Grafikę środowiska zaprojektował Mike Snight (główny twórca świata, Bioshock Infinite), a pisanie i programowanie wykonał Ian Bond (programista/deweloper, Bioshock 1), a łamigłówki zaprojektował Lucas Le Slo (ukochany projektant eksperymentalnych łamigłówek).