Krimson
Krimson jest wymagającą rytmiczną grą platformową z intensywną elektroniczną muzyką metalową. Jesteś nieokreślonym bytem, przemierzającym piekielny świat, który porusza się rytmicznie do muzyki. Jedno złe posunięcie oznacza śmierć, ale punkty kontrolne są częste, a śmierć nie trwa długo.