Knee Deep
Oto blask reflektorów wydobywa z mroku senną mieścinę gdzieś na Florydzie, bo za kulisami lokalnego teatru wiesza się wypalony aktor… Knee Deep (Po kolana) to kryminał w duchu thrillera, gdzie konsekwencji pozbawiony nie będzie żaden Twój krok na drodze do wyjaśnienia zagadkowego samobójstwa. Przemień swój ekran w scenę, wszczynając śledztwo wobec trojga nietuzinkowych postaci: pełnej tupetu blogerki Romany Teague, sięgającego dna dziennikarza Jacka Belleta i przesiąkniętego cynizmem prywatnego detektywa K.C. Gaddisa. Wykaż się spostrzegawczością, inteligencją i umiejętnością dedukcji, by uchylić kurtyny i odkryć prawdę o uknutym pośród bezdroży spisku. Doznaj magicznej rzeczywistości, w której scenografia zmienia się na życzenie, bohaterowie przenoszą się w mig do kolejnych miejsc akcji, a z kanału orkiestry sączy się wciąż muzyka. Knee Deep to rzecz o ludzkim charakterze, snuciu opowieści oraz dramatach głębokiej Florydy.