KINGDOM HEARTS Ⅲ Re Mind
Re Mind–Druga opowieść, która rozpoczęła się podczas zwieńczenia KINGDOM HEARTS III. Chcąc ocalić Kairi, Sora rusza na cmentarzysko Keyblades na krótko zanim rozpocznie się tam ostateczna bitwa. Nie posiadając formy cielesnej, namierza serca siedmiu strażników światła. Poprzez przeżywanie ich osobistych walk, Sora wkrótce odkryje prawdy, których sobie nie wyobrażał. * Do używania tej zawartości wymagana jest detaliczna wersja KINGDOM HEARTS III. Należy też uaktualnić ją do najnowszej wersji. *Produkt nie zawiera wideo koncertowego, które nie jest też dostępne do zakupu osobno. Po zakupie tego produktu, obejrzenie zawartości wideo koncertowego możliwe będzie tylko po dodatkowym zakupie elementu „KINGDOM HEARTS III Re Mind + wideo koncertowe” w pełnej cenie.