KINGDOM HEARTS Ⅲ DEMO Version
Demo najnowszej odsłony serii KINGDOM HEARTS. Sora i przyjaciele dowiadują się, że ich dotychczasowe problemy były spowodowane przez Mastera Xehanorta, który zamierza rozpocząć kolejną wojnę Keyblade. Kontynuują więc swoje poszukiwania siedmiu gwardzistów światła, którzy będą mogli sprzeciwić się nadchodzącej ciemności. Król Miki i Riku szukają weteranów Keyblades z przeszłości, a Sora, Donald i Goofy rozpoczynają odyseję po światach Disneya, aby zdobyć „moc przebudzenia”. Po wielu przygodach Sora zyskał doświadczenie, ale czeka go największe wyzwanie w historii. W KINGDOM HEARTS III, po raz pierwszy w historii, Sora wyruszy do ekscytujących światów Pixara i Disneya, które gwarantują opowieść o skali większej niż jakakolwiek gra w serii. System walki i ekscytująca akcja sięgną nowych wyżyn, a interaktywne atrakcje z parku rozrywki i spektakularne akcje drużynowe z udziałem twoich ulubionych postaci Disneya zagwarantują niezapomniane wrażenia. KINGDOM HEARTS inspiruje i bawi, a jednocześnie jest naprawdę unikatowe. Nie przegap tej zupełnie nowej odsłony. (Demo zawiera dwie historie: jedną z sekwencji wstępnej do pojawienia się Olympusa i jedną, będącą pierwszą połową przygody Toy Box. Dane zapisu tej pierwszej można przenieść do pełnej wersji gry.)