Kiki - A Vibrant 3D Platformer
Złap możliwie szybko gwiazdki i klucze, nawigując po kolorowych torach przeszkód w 3D! Sprawdź swoją platformową sprawność, poruszając się po tętniących życiem torach przeszkód 3D z perspektywy pierwszej osoby! Kiki to szybka gra akcji, która skupia się na precyzyjnych umiejętnościach platformowych. Biegaj i skacz, omijając zdradzieckie pułapki, zbierając gwiazdki i trofea, znajdując klucze do odblokowania bram i nie tylko, a wszystko to w rytm muzyki w stylu chiptune! W grze zawarto 60 torów przeszkód w wielu światach, z których każdy stanowi wyjątkowe wyzwanie i stopniowo zwiększa poziom trudności w miarę postępów. Wypełniaj cele misji i ścigaj się z czasem, aby odblokować nowe etapy lub powtarzaj ukończone poziomy, aby poprawić swój wynik! Czy masz to, czego potrzeba, aby zostać prawdziwym mistrzem skoków?